Internet jest nieograniczonym workiem, pełnym informacji, inspiracji i wrażeń. Wiele rzeczy mnie zachwyca, inspiruje i chwyta za serce. Niestety nie mogę każdej z tych rzeczy wykorzystać we własnym życiu, bo ileż mieszkań, ubrań, gadżetów czy skoroszytów z wycinkami musiałabym mieć ;) Postanowiłam więc stworzyć zeszyt, w którym mogę zamieszczać wszystko to, co mnie zachwyca i inspiruję. Dorzucam własne projekty, które być może zachwycą kogoś z Was i ktoś będzie miał ochotę go nabyć. Zapraszam :)


20 sierpnia 2015

Jasno i świetliście


nautical.dorisyershova-design.ru



facebook.com/pages/JE-SUS/541874162620801






dawanda.com



www.detalhesmagicos.com.br



www.colormequirkyblog.com


lovingit.pl

colormequirkyblog.com

2 komentarze:

  1. Tak taras przepięknym w takiej fajnej scenerii. Mimo, iż z mojego tarasu nie rozpościera się taki piękny widok na morze to i tak go uwielbiam. Fajnie jest odpocząć lub pobiesiadować z przyjaciółmi na tarasie. U mnie stanowi on przedłużenie salonu z drewnianą podłogą i aluminiowymi meblami ogrodowymi. Oaza spokoju, którą pomogła mi stworzyć ogrodolandia. Jej aranżacje, wybór potrzebnych mebli, donic i innych akcesorii pomogły mi stworzyć cudowny i niepowtarzalny klimat, w którym każdy z domowników lubi przebywać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...